Barcelona here i come!



Äntligen är dagen kommen då jag lämnar Sverige för att återse det fantastiska Barcelona. Obeskrivligt gött ska det bli! Är dock redan livrädd för hur det kommer kännas när jag lämnar det igen nästa lördag.
Lämnar Falun idag vid 19.30 för att dra till Arlanda  och spendera natten där (:/) men men. Och imorgon runt 11 tiden kliver jag ut på det legendariska Sants för att ta Metron via, paral-lel till Liceu mitt på Ramblan.
På detta äventyr tar jag med mig min gamle vän Magnus som ska få smaka på världens bästa skatespots och ölen Estrella på burk... Kan inte bli bättre!

Ja nej så här glad o pepp har jag inte varit på väldigt länge iallafall!
Nu kör vi!
Peace

Kommentarer
Postat av: Bon iver

snyggo

2010-10-27 @ 20:46:27
Postat av: Bjarki

Fan barca! sjukt nice, saknar Liceu jag med! ha kul!!

2010-10-27 @ 23:42:59
URL: http://whiskeyandsoda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0