Urban Sleeping

Ja de känss som jua vart ute på urban sleeping hela helgen men den delen stod Ted för haha.

Fredagen blev väldigt trevlig med personalfest med bowling, middag och skratt med Annonsbladet. Det var lagtävling som vi inte lyckades vinna. MEN jag kan skryta med att jag hade bäst serie av alla iallafall, 199 poäng. Lite jobbigt att inte få 200 men stolt ändå! Tack AB för den kvällen!
Drog sedan till Falun o mötte Erik o svante som var på partyhumör så ja hakade en snabbis på till Pitchers sedan Etage vilket var skoj men inte hälften så skoj som ja skulle få i Stockholm dagen efter!

8.00 stod Steffe utanför o tutade i bilen på lördagsnmorgonen, dag att dra till sthlm! Första stop blev frysen där steffe släppte loss på Riksmästerskapen, han kan han! Drog in till stan vid 4 o Hookade med Ted, jonte, erik o svante för LITE flanering innan det var dags att dra till sundbyberg för att fräscha till sig för kvällen. Drog sedan till Årsta(?) för en riktigt trevlig förkula hos Max o Elvira, tack för att vi fick komma!
Väl inne i stan drog vi efter flera "men" och en kö in på Fasching. Amanda lovade mig att om jag inte var nöjd med klubben skulle ja få ta hennes säng o hon sov på golvet. DEAL tänkte jag. Men innan jag ens betalat in mig kom jag på mig själv dansandes till heelt fantastisk musik i form utav gammal fantastisk svängig Soul!
Dansade loss till 4 då de stängde och vi tog lite nattkäk på Maestro (just like in Falun) och det var just DÄR Ted började klura på denna nya "Sport". URBAN SLEEPING. Han blev nämnligen VÄLDIGT trött och somnade över bordet (vill påpeka att han inte så överberusad utan mest trött efter dansandet). Vi rullade senare ner i stockholms tunnelbane system där ted visade hur det gick till på riktigt! Då vi åkt lite fel, väntat på flera tåg osv så tror jag ted sov på ca 8 olika ställen underground! och vi har bildbevis på alla spots han somnade in på! Jonte skrattade så han grät medans jag o bella hade ont i skrattmusklerna av denna tidiga morgon. ca 06.30 kom upp över jord igen och till vår besvikelse började det bli ljust.
Sömn blev det iallafall till slut!

Söndagen lämnade jag det sällskapet för att möta upp Erik o Svante på stan igen för lite shopping. Dock var mycket stängt av det ja ville in på men hittade ett par jeans och en halsvärmare iallafall!
Vi satte oss sedan i bilen för att styra hemmåt med mellanstop i Uppsala och vid Dragon Gate (HAHA)

det var de!
Nu laddar ja om för att dra till Sälen över påsk! Ser fram emot att hänga där uppe med Anders o co.!
peace

Kommentarer
Postat av: Sigmundvilje

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 @ 08:11:53
URL: http://sigmundvilje.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0