Sjukstuga

Javisst är jag dålig på de här med att uppdatera o ja står för de o knner ingen press alls för att låta er få reda på mitt dagliga liv.

Har haft finbesök under förra veckan vilket var oerhört trevligt och allt som lämnades kvar var en förkylning. Så idag då jag vaknade kändes det som ett tåg kört över mig, backat, och kört över mig igen. Var tyvärr tvungen att stanna hemma från jobbet.

Annars så ÄLSKAR ja att skata fortfarande, det enda ja tänker på och vill göra hela tiden typ. Framtidsplanerna ja... dom är ovissa, men tror att jag ska försöka få jobba extra på Stadium igen faktiskt för att få in lite mer kulor. Så planerna blir enklare att fullfölja. Eller så skiter ja i det o skatar o åker snowboard ännu mer helt enkelt.

Nej nu ska ja krypa ner i soffan igen o börja kolla på en ny serie. Får se hur den är!

Frid ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0