Sälen!



Yes det börja närma sig nyår! Sitter och jobbar sista dagen inför en ledighet på hela 8 dagar!
Imorgon 08. nånting går bussen som tar mig till först VästerDalarna i form utav Malung där det blir ett riktigt trevligt mellanstop innan jag senare under dagen åker vidare till Sälen, närmare bestämt Stöten.
Det blir något av en Reunion som jag aldrig riktigt varit del av känns de som haha. Men det kommer blir riiiktigt ball att träffa o hänga ut med alla där!

Igår då jag satt på samma plats som nu slog det mig, SHIT jag har ju inge bindningar. Men med hjälp av Street Corner så löste sig allt galant och det tackar jag för! Det är givetvis den ni ser ovan!

Nu blire Lunch.
Gott Nytt År allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0