Two loves.

hade Bobby sagt om han hade skatat.
Närå, men är hemkommen till stan igen efter en spännande weekend i sthlm. Mötte upp dudsen på fredagskvällen vid fittan (reds. anm, skatespot liknandes en.. jsut de) och drog ut till Ekerö där det var dags för mission. Kom dit rätt sent, vi gick o kollade lite på färjan som skulle skatas på lördagsmorgonen och somnade in färjepersonalens bäddar.
Vid 06 nångång kommer steffe första gången in i rummet och härjar haha, och kanske runt 06.45 var vi ute och släppte loss på färjans yttersta kanter. Med Olby som fotograf så fångades en hel del grymma bilder i morgonsolens lägsta stånd med vattnet bakom oss o en färja fylld av morgondagg.

Vi skatade på ett bra tag och chillade en del då solen kommit lite högt upp och det var dags för Olby att jobba. Vi tog färjan över till Fittja  (mycket som börjar på Fitt nu) för att ta oss till tuben som tog oss till ett grymt nytt spot! Dock tog förortsungarna knäcken på oss efter en timme kanske. Orkade inte med dem så vi drig in til stan till Svenska filminstitutet som hade ett nytt spot vad det verkade som. Det sessionet blev inte alltför långvarigt innan jag gjorde DET!
Den berömda spagaten som jag drömt om många gånger i mitt liv, den kom just här! Dock helt ofrivillig och med ett ovärt pris haha! Jag sjabblar till det och vips är ena foten fast på marken, den andra på den ivägrullande brädan och BAM så smäller det i ljumsken, samtidigt som hålet i brallorna var ett faktum. Kan vart ett värre ljud än benbrott och jag blev livrädd.
Denna gång gick det bra och jag kunde gå som vanligt direkt nästan. Men att skata mer under resan var inte värt, det gick men det gjorde galet ont så fort ljumsken sträcktes lite. Men nu kan jag iaf stoltsera med att ha lyckats med spagat!
Resten av trippen blev rätt chill för min del då. Vi drog hem till olby i vaxholm o slaggade. Söndagen tillbringades i stan på lite olika spots med mig sittandes o titta, inköp av en tröja ja inte kan bestämma mig om ja ska behålla.

Yeah Yeah thats about it. Får tacka Olby för  en fet helg i sthlm!
de "riktiga bilderna" kommer väl så småningom!

Stefan, jocke o Olby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0