Så blev det.

Gick o lämna tillbaka tröjan, var o bad Dan ta hem ett par nya jeans på WESC istället. Känns mycket bättre så haha!

Jag har blitt slö märker ja, eller så äre detta sjukt tråkiga vädret. verkligen AVSKYR just nu att det är kallt ute, verkligen hatar det. Jag hoppas det är tillfälligt för annars gillar jag vintrar och allt vad det innebär.
Det märks mest på musiken jag lyssnar på. Nu i veckaorna lyssnar jag nästan bara på "djup" musik och massa massa hip-hop.
Jag behöver något/någon som kan ljusa upp min tillvaro nu när mörkret blir allt mer konstant eller att det bara vänder. Hade velat sett fram emot snowboardsäsongen, men det gör jag inte ett dugg. Vill ha varmt och torra gator så man kan skata och inte behöva sitta inne för att inte frysa nosen av sig.

Brallorna ja får förhoppningsvis i veckan.

Jaja ikväll blire chill med film, något tips någon?

Kommentarer
Postat av: Tammy

se på rachel getting married, helt sjukt bra! Stark känslofilm som man blir väldigt indragen i. Annars om du vill ha en flummig film du kan garva åt ska du se eagle vs shark, helt fantastisk bra humor, ett måste.

2009-09-28 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0