Mystisk smärta.

Det var vad jag fick idag. Vaknade igår av at ja hade asont i ryggen någonstans, men tänkte att ja sovit snett eller så. Smärtan var helt borta i morse då jag vaknade och under hela arbetsdagen. Men när jag hade dragit ut o skulle skata så fick jag så sjukt ont efter 5 trick så jag inte kunde andas riktigt. Riktigt läskigt faktiskt, aldrig haft så förut. gjorde ont konstant och blev illamående.
Men ni som känner mig så kan ja inte sluta skata bara sådär så jag försökte skata och det lossnade faktiskt lite efter 15 mins och blev bättre o bättre. Så nu sitter ja här o har känningar av en konstig, skada/sträckning/nerv i kläm/ eller va de e.

Anna Selezneva fotad av Heidi Slimane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0