Mer korv åt folket.

Då jag vaknade i morse hade jag inte stora förväntningar på dagen, men den blev helt perfekt faktiskt. eller LAGOM blev den.
Startade upp med att kolla skatefilm och spela EA skate innan jag orkade ta tag i något. Kollade om det fanns något intresse av att åka ut i naturen och grilla korv, och det fanns det!
Jag, Hampus, Anders, Ylva o Shpresa tog bilen upp till Källviksbackens topp. Förr hade man visst grym utsikt över runn sades det, dock var det igen växt nu, men vi hittade ett spot i liftspåret och tände på brasan.
Korv grillades, skratt utbyttes och stämningen var skön. Korven tog sedan slut och brasan släcktes för att bege oss hemåt innan mörkret föll. Under de sista minterna där uppe så börjades det snackas skräckfilm så kunde kvällen avslutas bättre än att titta på The Blair Which Projekt? Nej.
Filmen var tyvärr inte alls lika läskig som jag tyckte för länge sedan, men även den var lagom.
Tack för idag!

Hahaha Ylva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0