Im of suckers!

Nej nu drar ja, sista inlägget för helgen, kanske återkommer på söndag kväll!
Innan ja drog idag hann jag gå på stan en snabbis. Tänkte kolla nyöppnade Carlings och d jag kom ut hade jag konstaterat detta: Falun har Sveriges sämsta HM och nu även Sveriges sämsta Carlings.
Jag hoppas att de bara inte hunnit fått upp/in allt så det blir bättre.
Efter det konstaterandet drog ja till Myrornas och hittade en BAM snygg flanell skjorta jag köpte för 85 spänn istället. De gillar vi!

Nu blire stockholm. nås på mobilen.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va tråkigt att inte heller carlings blev någon hit!!

2009-09-25 @ 17:02:40
Postat av: mattias

Indeed, HM suger hårt där, har dock inte testat carlings ännu

2009-09-28 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0