Fun.

Dåligt med bloggande de senaste dagarna. Mycket på jobbet och trötta eftermiddagar.
Igår somnade jag som en stock så fort jag kom hem, och tillbringade resten av dn vakna tiden i soffan med film och Entourage. Jag såg filmen Year One som var haha jaa... helt underbar! Se den och få flera goda skratt!

Idag hoppas jag finna orken att skata i kylan. Jag hatar kyla, förutom kyld dricka. Annars kan det bli gymmet, tänker att det är dags igen efter sommar uppehållet då skate prioriteras under de få varma och torra veckorna. Annars (igen) kan det bli soffan igen. Time will tell!

Aja igår snackade ja med en gammal vän på msn som påminde mig om musikstilen jag levde för förut och han tipsade om ett soft band. Jag kollade upp det och det var cool!
Ladies & Gentlemen... FUN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0