Dala-Järna

Byn som resten av samhället har glömt då det inte är sommar.
Det är här jag befinner mig denna heög ser ni. Kom hem igår åt middag med nmina päron och chillade lite innan jag/vi drog till Niklas gamla legendariska ramp för ett sjukt skönt session i den väldigt gnarly rampen. Jag, Magnus, Kalle och Erik var där och rippade på skatesen, Kalle bjöd även på en nderhållande show på inlines haha.
Efter det drog ja hem o duschade loss innan jag fick avhämtning där det blev fredagsöl och lite kort spel, de va nice!

Idag då, jo förhoppningsvis om vädret tillåter blir det segelflygning. Skulle sitta fint. Vi ska till vår nya stuga och kika lite och hälsa på mormor och sedanfår vi se vad kvällen erbjuder. Förhoppningsvis stöter man på något fint : )

Yeah yeah, annars så visafe magnus ett kli¨pp från Seafun Open i gävle iår där ja var med o körde. Jag har aldrig sett det så det var skoj. Här kommer några småtricks och ni lär se mig med mitt långa hår haha.
Ha deeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0