Peter Gabriel och jag.

det är han och jag som hänger idag än så länge, och jag gillar det.
Gårdagen då?
Jo den var schysst. Startade här hemma med Järna/Vansbro killar, utomordentligt sällskap med öl spel osv.
Gick vidare till Hanna där det var fler vansbros och kära återseenden. Dock blev det lite kortvarigt då min nya tröja inte längre vara vit utan röd fläckig av vin haha, hem o försökte tvätta. så där gick en del tid men ack så trevlig tid!
Back to H en sväng för att sedan dra till Etage där det var rätt kul faktiskt! kanske berodde på ett x antal öl i kroppen.
Sen vare stängningsdags och jaa vad hände... jo vi hamnade i fontänen på holmentorget o spelade gitarr och sjöng till halv 5 imorse. HELT underbart. Det som satte stop för spelandet var att strängarna började ryka en efter en så...

Yeah Yeah nu sa ja hänga ut med Peter G igen. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0