Mein Kampf: Johan vs. Affärsfastigheter



Jog tog å mig den blodröda jackan, dom bräckliga vantarna och steg ut i luften. Hetset låg som os över mig. Med sånär barbariska kliv tog slog jag mig ända fram til dörren på Affärsfastigheter. Med Varningen i högra handen och ipoden i den andra steg jag in. Jag mötte genast S.S.
Och Bam ja slängde pappret på bordet o frågade "VAD FAN ÄR DET HÄR?"

Jaa så var vägen fram till Affärsfastighetr idag med min Varning i handen. Dock var de kanske inte så våldsamt.
Kom dit och med VÄL goda argument och mötte denna Sofia S i dörren och vi slog oss ner för en chat.
Jag tog upp kvällen och löjligförklarade att jag skulle bli socialanmäld på grund av att en lördagskvöll i 30 mins spela lite för hög musik. Efter att jag tryckt ner henne i stolen ordentligt så frågade jag. "jaha nu då, försvinner min anmälan?"
Hennes kroppsspråk visade JA medans hon inte riktigt kunde säga det utan sa att hon skulle titta upp det.

Jag tackade för mig och kände vittringen på seger och känner den ännu.
Johan - Affärsfastiheter och läget är att Johan har bollen på motståndarens mållinje ;)

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0