Fredag

Fredagn är nu slut och den har varit schysst! Jobbade loss, sprnag hem o packade, hoppade in i bilen som tog oss till blge och skatehallen. blev ett intensivt session innan jag klev på bussen till Familjen hemma i Dala-Järna.
Avnjöt en härlig laddning med tacos innan det var dags för kortspelandet. Lugn och behaglig afton som nu kommit till sitt slut!

Imorgonbitti ska jag med farsan ut och jaga haha :D har velat vara i naturen ett bra tag nu så det var svårt att säga nej till att få spendera morgonen och förmiddagen (till en början) ute i skogen helt knäpptyst. Det ska bli skönt!
haha så är ni i skogarna runt Eldforsen bör ni se upp!

Annars så börjar jag ta hand om min kropp på Måndag igen. Lovat mig själv att skärpa mig helt och äta betydligt bättre, Ska börja vinterträningen och jaa må fysiskt bättre :)

Nej dags att sova så ja orkar spana på alla elks imorgon bitti! Ovan ser ni Berit som är med i jaktlaget.
Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0