Det går inte bra nu.

Nej just är det fan motlut haha. Men det behöver man för att uppskatta det bra mer så det är bara att keep on struggelin!
Kläderna är något som vill som mig, de vill gå sönder eller missfärgas. Vädret vill vara kallt o jävligt. Motivationen till träning finns inte (förutom yoga). Ur alla mina drömmar vaknar jag besviken... and so on.
Hade iallafall en välbehövlig chillafton igår hemma med mörker och levande ljus osv.

De kommande dagrna tänkte ja skata så mycket det går för att bara kunna ta hand om mig själv, och ta tag i träningenen och mina tråkiga matvanor.



Kommentarer
Postat av: markus

Du är så djup Johan :) jag vill också skata!!

2009-10-06 @ 09:58:05
URL: http://purefect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0