Boy from school!

Jaaa att jag skulle vara såååå trött på jobbet var väl kanske väntat. Men det är alltid lika jobbigt!
Jobbade klart, hem städade och installerad Snow Leopard vilket jag gillar starkt! Sedan var det dags för fika med min sköna Ami, och skoj att träffa dig vare allt!
Lite dudes fyllde senare upp waynes så jag stannade med dem medans Ami tog sin Clio o rog till 0243 igen.

Ah annars har ja inte något särskilt skoj att skriva förutom att jag ska köpa vinterjacka imorgon och att jag from Torsdag ska ha en rejäl träningsvecka med Yoga, Pilates med mera. Tackar Lina för den möjlighteten!


Kommentarer
Postat av: wg

har du köpt de?

2009-10-12 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0