Sikken helg!

Shit vilken helg! fredagen planerades att vara chill med vännerna. så blev fallet... till en början.
Drog direkt efter jobbet och skatade loss i Borlänge för att sedan hem svira om och äta på skate-pizzerian med vänner, det blev även så att jag såg mitt riktigt första Idol avsnitt denna säsong. Det var sådär, men trevligt med sällskapet. Chill ölen var god, likaså Romen som började hällas upp i glasen och vips så hade vi bowling i vardagsrummet med utgångpunkt från Rogers soffarmstöd. kvällen fortsatte med ett besök på "Åh" Som tyvärr i mina ögon storfloppat... det är något med dom lokalerna asså. Ett stop på pitchers hann vi också med innan det var dags för stängning. En bra dag o kväll o natt, Tack för den!

På Lördag mprgpn väcktes jag av Steffe som var skatesugen även denna dag, det var även jag så vi drog oss till Blge igen och släppte loss! var hemma vid 5 och skulle vara vid Gruvan till 6 där det vankades personalfest!
Denna tillställning blev en succe enligt mig! Med ca 115 personer från Dalarnas Tidningar så var stämning på hög nivå. Det bjöds på härlig mat, dryck, sällskap, återseenden, tips och grym musik! Tackar alla för denna tillställning med!

Och som vissa fick se igår så var det Rock-tema på festen... Riktigt kul, vissa var mer utsmyckade än andra! Själv kostade ja på mig utsläppt hår, påmålad mustach, svart kläder och en Guns n Roses tee. inte så hypad men jävligt rockig ändå. Då denna fest led mot sitt slut tog jag mg till Etage där Anders o W8 hade sin sista utekväll innan flytt till sälen. Så dit fick jag lov att dra! Tror jag var där strax efter 1 och Bam vad roligt det var även där, många man kända samt nya ansikten.
Denna natt avrundades för min del på Maestro där de hungriga själarna stillade sitt behov.
Tack för Helgen, nu ska jag försöka få bort min mustach som valt att stanna efter 2 tvättar hittils.

Ozzy kom på festen och drack i detta ögonblick en Cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0