Showtime!

Helgen har börjat rätt bra! Blev någon öl igår med ett skönt gäng och efter mycket dividerande kom ja i säng.
Idag ryckte koffan med mig till gymmet och slaktade mina triceps totalt. Sånt gillar vi, ska nog anställa han som personlig tränare, ja så fåre bli!
Efter ett jäkla träningspass så vare dags att dra hem där ja sitter nu och fixat o trixat lite inför kvällen. Enda som saknas nu är mat i magen sen är jag Good to go!
Kvällen kommer spenderas på Magasinet där jag och 7 andra människor ska gå Modevisning åt en suverän butik som har 1 årsjubileum, Did you give the world some love today babe?. Ska bli världigt roligt och spännande. Så har ni fått en inbjudan på mail eller facebook eller dylikt så kom dit vettja!

Efter denna föreställning som slutar runt 24.00 vankas det utgång faktiskt, kan ni förstå. Vart vi tar vägen är dock inte klart!

Så härmed önskar ja er trevlig kväll o hoppas vi ses ute i falunatten!
Och jag lämnar er inte uten en fet låt nej nej. här kommer den!
Vitalic – Poison Lips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0