Bollnäs

Si si igår efter jobet löste det sig med bil så vi drog till Bollnäs för att skata! Jag wille och jocke släppte loss i hallen tills drygt 22 nångång då vi styrde bilen hemmåt igen. Hann hem och sprang på koppis en sväng och det var sweet!
Dock trodde jag att en kille försökte blåsa mig.
Stod o väntade på att få komma in då det är en kille i vanliga kläder som undrar om jag har växel eller jämna pengar. ja sa nej ja har bara en hundring tyvärr. Stod kvar o försökte komma framåt men han gav sig inte utan han gav mig sextio spänn och ryckte åt sig min hundring. o ja tänkte det där är ju inte rätt då får ju du 40 spänn av mig. De går ja inte med på!! Och dividerade o räknade lite o sa nej. men sen slog det mig JAHAAAA det är du som tar inträdet Jaaa Jaaa haha.
Med en djup suck släppte han in mig haha.


Ikväll är det WE-fest på Rådhuskällaren! Be there or be square!

Kommentarer
Postat av: Katla

Sjukt snygg bild!! Känns så rätt på nå vis...

2009-11-14 @ 11:41:13
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0