retstickan.

Idag vare jobb, sen skate, så klart i ramp. Tjatade ca 2000 ggr på att vi skulle skata street. Men blev nerröstad gång på gång. fan e man ensam streetskater i denna stad då steffe jobbar?
Jag fick även höra att jag var negativ till allt haha men de va ja inte ja retades bara för de vägrade skata street. o så går det!
Rampen nöttes o de e alltid inte like skoj som ett sketchy street spot. men men det var skoj ändå!
Retsam och inte särskilt bitter, men inte Negativ!
efter de pumpade ja gunsen för att sedan få i mig mat.
Efter detta hände något heöt sjukt! Vi gick på Waynes Coffee för att hänga och guess what! Jag beställde en Espresso? vet inte alls varför, jag hatar kaffe och minst like mycket efter den. Jag förstår inte hur ni kan dricka kaffe gott folk. Men jag fick dock smaka på Josses chailatté och BAM. SHIT vad gott det var, nu blire chailattés för hela slanten!
Aight, tack och godnatt !

Kommentarer
Postat av: syster

haha, rolig du. :) ta espresso 5 ggr till så kanske du börjar gilla det.

2009-05-12 @ 10:25:28
Postat av: Anonym

nää fyfan för kaffe,man blir bara beroende hehe!

2009-05-12 @ 11:21:07
URL: http://soweii.blogspot.com
Postat av: Ingrid

DISSA KAFFET! ;)

2009-05-12 @ 18:32:13
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0