Helg efter helg. . .

vad har jag gjort för att få sådana grymma helger hela tiden? :)
Fredagen efter jobbet chillidill på stan med lite dudes, ja o Emil drog o skata en sväng innan det var dags för att dra o kolla på fotboll, med grill, öl och sunshine frestade vi de stackars spelarna som fick lov prestera på planen, efter det var ölen för billig på hemköp fr att dissa. 11 öl senare så var det Rådhusgården som gällde och BAM vad det är det enda stället jag ska gå på denna sommar!
Lördag, upp i solen för att hoppa på tåget till Uppsala där Linna och Kimhade fixat födlsedags fest ör dem båd coh VILKEN fest! Sköna människor, en del skönare än de andra (skogaholmsne...) haha, släppte loss i den hyrda lokalen innan det vr dags flr saluhallarna, efter det, fyllekäk, sen hemfärd för attstäda, ja jag vet inte riktigt när vi kom i säng/soffa men mellan 5 o6 på morgonen tror jag bestämt! Jag åkte dit med Chrille och Anna så vi och 2 till tjejer fick slagga hos Linn efter det härliga städandet o festandet!
Söndageg var välrätt seg  till en början, chillin, jordgubbstårta i solen, pizza som åts på 3 olika ställen i uppsala, hade vi bråttom? hmm ja. Men vi hann med tyåget till Dalarna iaf. Väl hemma drog jag ut för att hänga med lite dudes men hamnade på minigolfbananvid slussen, grymt kul fden fia kvällen trots tt jag sög haha.

Men jag vill främst tacka Linn, Christoffer och Anna för ett grymt Uppsala!
Imorn bör det av till STockholm för att dra tol Åandpå tisdag för  ATLETICO MADRID!
PIIIIIIIIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0