Fin dag!

Japp gårdagen blev något av en riktigt bra dag! Gick bra på jobbet, skönt att inte behöva jobba ihjäl sig!
Drog hem för att byta kläder o tvätta gaddningen för att sedan möta upp Emil på stan. han skulle shoppa eller iaf titta lite o jag skulle köpa salva!
Det hela slutade med att jag köpte, en sclean skjorta på myrornas, hämtade min och Crilles tees som printlab tryckt, salva till gaddningen, drog vidare till "Did you give the world some love today" Och fick tag på 2 sjukt cleana tröjor för ett grymt pris! En behöver dock sys in, någon frivillig?!
Jag gillar den affären skarpt, ekologisk affär med grym Läsk och skönt häng i! Blev tillfrågad om att vara modell på lördag på modevisningen på Banken haha men "åååh neeej vad synd att jag är i Uppsala då" hha skulle nog aldrig våga det iaf.
Vi drog vidare till Waynes för en avslutande stund på stan med en Chai Latte.
Kvällen kunde ju bara gjorts på ett sätt, och det är /var ju bänkad framför TVn med 6an på, Final i Champions League och Spanjorerna tog ju hem det och jag är ganska, eller SJUKT avis på alla friends som fick uppleva Barcelona go Bananaz hela kvällen. men jag o Emil avnjöt matchen soffan hos honom innan dagen var slut.

Och ni får en snygg video till det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du vågar! du skulle passa bra där

2009-05-31 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0