BAM

Det blev en lång dag igår, jobbade från 08 till 21.45 men så äre då det är kort vecka med 2 man borta, kan det bli en lika dag idag?  Hope not. Då jag kom hem igår så slocknade jag direkt ja ner huvudet iallafall, och du som ringde 00.38 på skyddat nummer, stig fram och ring igen.

Morgonen idag började med en avslappningskurs på jobbet. sjukt skönt och det är precis vad jag behöver. Ska börja utföra detta varje dag nu! Känns som jag har lätt för att trycka AV och PÅ knappen på kroppen, dock så tror jag att PÅ knappen är på allt för ofta.

By The Way vill jag tacka mina vänner för en grym helg ännu en gång! Grillningen var super, humöret på top, kubbformen igång, bollkickandet behöver lite mer träning, men rockan har ju inte "öppnat" ännu s¨har lite mer tid att öva ;)
Back to work!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0