Up and running.

Hej hopp, då var man igång med livet i Falun igen! Började jobba igår och kör nu andra dagen och det går fiint! Jobbar på Annonsbladet just nu som är uppöpta av Dalarnas Tidningar, och de e feettt..
Annars så slutade gårdagen på akuten.
Efter jobbet kilade jag hem, slog en signal till Hugo som medddelade att de blev snowboard istället för skate, vilket visade sig bli ett dåligt beslut.
Det började bra med att shredda loss med dudesen och lattjade utan att hoppa då jag glömt mitt ryggskydd hemma. Men sedan kunde jag bara inte hålla mig, körde första gången och provade, det gick fint, andra gången landade lite kort, men tredje... Skulle safa med en bs 360 bara, men då jag precis skulle lyfta så hände det värsta som kan hända. Tailen skär in med hälskär i kicken och WIIEEE där flyger man med ryggen o nacken rakt emot landningen med NOLL koll.
Med mer eller MINDRE koll beslutade vi att åka till Akuten för att kolla upp då jag inte minns särskilt mycket direkt efter.
Allt kom iaf tillbaka på vägen dit och efter undersökning av sköterska sen en doctor så fick jag gå hem runt 23.30 kanske.
Så kan det gå!

Nu ska jag jobba vidare och det blir en chiiiill dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0