sunny day bloody sunny day!

Jag väcks av ett ryck, grabbar mobilen, ser att det är från doltnummer som ringer, mitt nyvakna järna-mål svarar och jag inser att klockan är 9.00, det var chefen som undrade vart jag var.
Damnit, idag försov jag mig en dryg timme. Inte ok, men tur att jobbet tillåter att bara jobba över det ja missa imorse. Detta är väl aningesns typiskt då The Sun is Finally Shining! men men

Här är bilder från Will Sterns om Orange county. Då föredrar jag nog detta OC före Adam, mischa o gänget.



Kommentarer
Postat av: Katla

damn vilka jävla stämningbilder!!

och nu janoskisarna påtryckta över skavsåret och det känns ju lagom bra hahaha...

2009-06-16 @ 12:07:26
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0