Spontantrip!

Ja igår så blev det skate efter jobbet, kom en del regn när vi skatade och min rumpa fick smaka på det hala underlaget en gång iallafall me den torkade upp snabbt. Drog till Lidl för att köpa fika och Dalle kläcker ur sig att vi ska åka till Avesta, NU på en gång. Så strax efter 20.00 rullar vi fram till den heeelt tomma skateparken i Avesta.
Vi cruisade runt ända tills typ 22.15 typ och det var sjukt skoj! Dock så slog jag i hälen/foten i lördgs så fick lov att chilla med tricken, men skoj var det!
Därefter tog vi oss ett rejält besök på Donken för att stilla vår skrikande hunger.

En mycket lyckad trip må jag säga, tack för det!

Annars så beställde jag nya bearings och äntligen ett par Janoskis idag!!! Sak bli fint att glida runt i dem! Se och älska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0