Pro diss!

Igår så hade jag utan tvekan spenderar brallorna på, skor, ny skate, kullager, ett par till skor, och ett halvårs gymkort gjorde att mitt konto blev lite lättare. Är ju så drygt att bära på kortet annars!

Annars så har jah 1000 saker att göra innan fredag därför så bangar jag sjukt nog på kvällstrippen till stockholm för att skåda några skateproffs i världsbäst klass. Sjukt tråkigt, men tiden och orken räcker inte till tyvärr. Vad är ett proffs som Guy Mariano i humlan? Antagligen alldeles underbart... men men.

Härnäst på schemat, jobba tills 14.30, tvätta loss (om stugan är ledig), en trip till maldiverna, städa och ev skaffa studentpresents. Vi får se!
Nu blire jobba att jobba på!
Peace


The two little boats seen here are replica oil supertankers, Cool! It used for captains-in-training at the Warsash Maritime Academy in England before their student get the chance to pilot the real thing. They are electronically powered and with a price tag of over £150,000(about $240,000). The engines on the little boats can be deliberately failed by remote control to test how they cope in a crisis.
Trainee pilot Matt Sicard, 34, from Montreal, Canada, said: 'The boats might look like the sort of things your kids play with in the bath, but they are very hard to control.
'They realistically mimic the movements of a supertanker but on a gentler scale, which makes them ideal for learning on.'

Kommentarer
Postat av: A

Jag är fortfarande besviken på dej ;)

2009-06-10 @ 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0