Peace & Love Torsdag

Ja inte hade då jag trott det... Att Lykke Li var så... FÖRBANNAT JÄVLA BRA LIVE!!
Ja jag fick en chock, fyfan vad bra hon är, och sexig dessutom haha! När hon kom in körde av Dance, Dance, Dance som första låt trodde ja inte de kunde bli bättre, men ack så fel ja hade hon körde över allt verkligen. HÖGSTA BETYG!

Annars så var nog ändå kvällens höjdpunkt för mig på spelningen innan. Trots sjukt dåligt ljud så är det intw mycket som slår SOundtrack of our lifes Live och särskilt då Second Life Replay, direkt uppföljd av Big Time.... Deras 2 bästa låtar enligt mig. Och Second  LIfe replay  är sinnessjukt bra. Länkade för längsen ett klipp då de körde den på P3 Guld galan, tänker lägga upp den. Skåda o Lyssna så förstår ni vad ni gick miste om om ni inte var där.

Vad såg ja mer?
Jo jag lämnade Lykke innan hon var done för att se Keane. En helt felfri spelning av de ja såg, o sångaren har skärpt till sig rejält och det uppskattades av relativt mycket folk som dissade Mötley Crue för dem.
Under Keane höll jag på att förfrysa så var tvungen att röra mig så ja gick...

TIll stiora scenen för att se de stora som inte alls imponerade mig. just de.. Mötley.
Stod o frös som fan ett tag innan ja hämtade mitt pick o pack o fick skjuts till Falun av underbara Johan R, i owe you. BIG TIME! Annars så är min feber bora men dödsförkylningen ett faktum. C-vitaminer pressas inför personalfest med jobbet i blge innan en ny kväll med MYCKET kläder på Peace & Love!

Damer och Herrar, kolla denna video alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0