Ny inflyttad.

i min gamla lägenhet! Känns sjukt skönt faktiskt, dock kommer det vara väldigt ensamt då jag bott ihop med folk i ett år nu.
Första natten var iaf sömnlös, tror jag somnade framåt morgonkvisten någongång. jobbbigt!
 Ja gårdagen då... far o mor följde med mig med bil så jag enkelt kunde flytta grejerna, dock så lyckades jag köra sönder bilen... slog i den under vid en lifsfarlig kant utanför min dörr så vi fick ta en tripp till OK hälsingberg för att laga. dock inga större skador så det var lugnt! Flytten var klar och vi drog genast ut för ett sjukt nice skatesession uppe vid ICA maxi!

Annars så har jag fått se tiderna då jag ska jobba på Peace n Love, dock är det ett pass jag inte kan ta. så vi skulle lösa det på något vis.

Här kommer bilden på majstången ja o Kalle vackert byggde i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0