Midsommar.

Inga stora förhoppningar alls inför denna dag. Hade tänkt mig lugn dag rakt igenom i goda vänners lag. Blev till viss del det med.
Jag o Kalle drog iväg på fisketur ledda av Jan iförd kallingar en tee och träskor och det visade sig ligga ute i ingenstans 1.5 mil rakt ut i skogen, fisket gick sådär inge vidare, Kalle drog upp en aborre och en liten gädd. Klockan började rulla på så vi drog hem till mig i D-J och byggde dalarnas snyggaste majstång :D ska lägga upp bild på den s¨å fprt jag får dem!
Vi proppade in den i calles bil och drog vidare till Vansbro. Lite förfest som rivstartade och man kände vart den lugna kvällen var på väg.. rakt in i dimman. Jag o kalle satte ihop vår snygga majstång och bar den sedan till festen som hostades av emil w. Vi hade förväntat oss anings mer uppståndelse med vår entre bärandes av stången, men det var bra ändå!
Kvällen och natten gick på i fin takt i den för tjocka dimman och det dansades fint runt stången.
FINA möten och underbara människor.
TACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0