manlig?

Ja så här ligger det till, då jag tattuerade mig försvann nämnligen en stor del av min manlighet. Det var nämnligen så att jag var tvungen att raka bort allt hår där bläcket skulle sitta, och hur snyggt är det med halva bröstet rakat... så resten försvann också. och nu ett par veckor efter så tittar jag mig själv i spegeln och ser en liten pojks bringa fortfarande. Är jag fortfarande en man eller äre bara att bryta ihop och hälla växtmedel på bröstet?
detta är dagens J-lands problem. Har även ett till.
Skulle så gärna vilja lägg ut en låt/video här men den finns ej på tuben med rätt verision så jag tipsar er om att knappa in denna gudagåva till låt i Spotify eller dowload programmet!
Kanye West, Jay-Z & J. Ivy - Never Let Me Down


Polaroid by Neil Krug

Kommentarer
Postat av: Katla

Johan det är chill, jag är ju hur manlig som helst och har en bringa likt en liten flicka :)

2009-06-08 @ 20:55:22
URL: http://chargethelead.blogg.se/
Postat av: Ami

Världens bästa låt. Dooooh

2009-06-09 @ 08:45:39
URL: http://aimeeharutun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0