Kortet går varmt och tiden räcker inte till.

skulle vilja börja med att säga GRATTIS till alla er studenter. och så skulle ja vilja skriva att sorry om jag inte hinner till alla idag för de kommer ja inte göra.

Annars så har mitt kort gått varmt, har köpt i princip allt jag behövt och mer därtill, men nu är jag oskså glad så det var värt!
Skor, jeans, skor, jeans, platt..., med mera.


Bananätningen då? jo Jag ska nämnligen klara av att trycka i mig 9 bananer på 2 arbetsdagar (=12 timmar)
och nu fick jag kursiv text utan att veta va ja tröck på... Aja åter till B`sen
har tryckt i mig 7 och har en timme på mig att få i mig de sista 2.
bakgrunden till detta är att jag haft sjuukt svårt att äta banan genom livet, det har gått bättre år efter år men det började krypa tillbaka nyss. Så nu ska jag bli bra på att äta banander igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0