jo men visst.

Ja Peace & Love gick sådär för min del då... Lyckades ta mig dit även fredag men åkte hem runt 12 halv 1 på natten på grund av sjukan :/ men hann se, Deportees och Turbonegro iallafall.
Annars är ja nog ganska frisk nu, förkyld och så så ja knappt kan svälja. OCH en jävla visdomstand som gör att ja har ont i hela munnen... Aja

Nej nu hare vart mycke neg då ja vart sjuk men nu ska ja vända på det!
Hade en sjukt nice dag igår i solen på roxnäs beach med goda vänner, Solen stekte, vattnet svalkade och fåglarna kvittrade!
Blev helt mör efter Beachen då de va första dagen i solen för min del så jag däckade mer eller mindre i soffan till Fotbolls finalen där Brasilien vände 2-0 underläge o vann med 3-2. Underbart!

Annars så kände ja köpbehovet idag och beställde lite smarriga grejer. Titta bara :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

mjau, sista linnet johan!! varifrån?

2009-07-01 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0