Barcelona stämning!

Gott folk. regnet har öst ner men trots det har helgen varit heeeelt grym! I fredags var det som ni kanske känner till den stora dagen för alla som tog studenten här i Falun. Jag slutade vid halv 3 så hann inte med att se något utspring eller något på stan utan åkte hem direkt o svirade om för att åka på Studentskiva hos Ebba o Lovisa. en mycket trevlig tillställning med oerhört god mat och sköna människor!
Vidare till Jonte o Teds sammanslagna skivadär det bjöds på ännu mer god mat och en skön stämning. Blev även kvar där tills det var dags att dra sig in mot stan i regnet. men på vägen in mot stan hann vi med ett stop i något hus med liveband i källaren o massa haha och ett stop hemma Elvira o Bella för att SEDAN gå till Rådis där jag fick mig ett kärt återseende.
Folket trängdes under taken för att slippa regnet och kvällen flöt på bra och slirig kan ha varit ett lindrigt ord för våra tillstånd.
Kvällen kunde nog inte slutat så mycket bättre dock att kebabsåsen låg över hela min jacka efter.
Somnade in med ett underbart leende på läpparna. tack!

LÖRDAG.
Första sociala livstecknet runt 18.00 jag o Emil drar till Waynes för en latte. Peppet är sjukt lågt och stämningen för denna kväll fanns inte alls, men då jag väl tog mig hem igen och vred upp volymen BAM och emil och Hjalle (som förövrigt var hemma i stan denna helg) kom hem till mig. Och denna förfest, mellan bara våra 6 ögon var den bästa på länge.
Lyssnandes på tjejer med grym röst, öppet snack och underbara Bon Iver. Vi bleb där fram till 24-01 någongång där vi drog till Banken och tog några snabba bärs innan det vat stängningsdags.
Fick även här ett kärt återseende utav Linnea som var in town. vi drog med dem till Faluns cleanaste club, HUSGÅRDEN!
Där dansades det loss till tjaa 06.00 kanske? innan det var dags att tta sig hemåt, med vägar förbi knoppen där jag även fick träffa Janni så landade jag hemma 08,00 på morgonen. Jag har vaknat upp 2 dagar o nu känt lite av barca stämningen! total sliten, glad ändå och översköna människor!

Detta var fredagen och lördagen i stora drag. Tack alla som ingick!
Här kommer en video som Hjalle o Emil visade mig på vår grabbiga förfest som var av ett sjukt cleant slag. Lyssna och njut folk! Bon Iver... se hel klippet, stark rekomendation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0