Lugn dag, stökig natt.

Ja idag har jobbet inte varit alltför intensivt, rätt segt men skönt på något vis.
Nu tänkte ja berätta för er att det spökar i min lägenhet!  Det har inte gjprt det innan då jag bodde där, men nu.. samma visa varje morgon... Då jag ska gå in i min walk in closet så ligger det ALLTID ett par strumpor eller kalsonger på en skokartong snett nedanför hyllan för allt det. och jag plockar bort dem varje gång. myyycket skumt tycker jag och det mest läskiga hände inatt!
Jag ligger enligt mig alltid still när jag sover.. Och inatt lade ja mig som alla nätter i mitten av mina 2 kuddar, jag vaknar upp som vanlligt MEN. Örngottet till den ena kudden ligger fint på golvet nedanför sängen och kudden någon har alltså tagit av örngottet o lagt de på golvet.. MYCKET mystiskt.

Kommentarer
Postat av: nicco

nej är det sant!? det är nästan så jag måste komma och se!!

2009-07-31 @ 01:14:56
URL: http://blog.st.nu/niccis
Postat av: madicken

du får gå och slå stålgalgar emot varandra, för att kunna driva ut andarna :)

2009-07-31 @ 12:34:01
URL: http://junkyard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0