Löjlig...

Det var vad dennya tranaformers filmen var, dock var den sjuuuukt fet. Men med allt ihopsamlat slår den inte ettan enligt mig. Sjukt snygga bilar och Megan och effekter. Rekomenderar er faktiskt att hellre se nya Terminator på bio om den fortfarande går...

Annars så har jag idag sett de sista avsnitten på hela Prison Break. Hade bara hört att sista avsnittet skulle va löjligt, men klen som ja då de gäller filmer o serier så grät ja såklart... haha manlig japp ja vet!

Och nu är nedräkningen nere på 0 för vissa men för mig återstår 1 dag innan helgens Fest i Vansbro sätter igång, det kommer bli of the hook som alla andra år! Ser fram emot det som ingen annan tror jag!
Skate o lite öl på fredag kväll.
Servera alla som summit tjejsimmet 10-14 lördag och då är den riktiga fsten igång som avslutas på flottaren på kvällen.
Vidare till söndagen där det blir Allsång på Skramsen ( en mupermysig sjö) Så man får ta sina båtar och åka dit o va med på flytande allsång. thats what i call STÄMNING! BAM!

och här gottfolk, en grupp min kära vän Johan upplyste mig om nyligen, Lyssna o njut.... Bättre verision på Spotify dock (TIPS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0