Rather a N.E.R.D. than a geek!

Yes sitter och softar i huset uppe i stöten i skrivande stund. Anders lirar EA skate och chillar med datan o pumpar stämningsfull hiphopish inför backen haha. Ska snart få skjuts upp!
Jag gillar detta hur mycket som helst, verkligen ingen storstad man lever i längre, tan mitt ute i skogen, fett nice, SVERIGE!

Nyår var helt okej, vissa mer peppade än andra men det gjorde inget. Vi käkade middag först hemma hoss oss/ de jag bor hos för att sedan bege oss till sälfjällstorget i en stuga med fler folks!
Det nya året hade kunnat börja bättre då jag och Dalle missade bussen hem och fick lov gå en bra bi, vänta på taxi och allt haha, men vi har väl oss själva att skylla som oftast har fast än man inte medger det :)

nu blire backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0