Personalen Johan.

Yes ska raportera lite från dagarna i sälen.
Kom upp i törsdags och sedan dess har vi hunnit med 2 kvällar på klubben och 2 dagar i backen! Big air bagen är ganska rolig faktiskt, men imorn öppnar de den riktiga parken WOHOO! ska bli att hoppa lite mera igen då!

Stöten är ju imte allför stort, så nu när jag vart här i över 10 dagar och syns överallt haha så leker jag personal! Jag åker gratis i backen, jag käkar gratis(ibland) på krogen går jag in gratis för jag är personal, får personal rabatt i baren, på ICA känner de igen mig så där får jag med personalrabatt haha detta e glidit!

Igår kom vi till krogen och det var nog kvällens händelse haha. Jag går först och greken säger "ja dig känner jag igen, bara att gå in" sen kommer Petter som han skojjar med och sa att han fick lov betala osv de va skoj, men sen efter petter kommer WG hahaha. detta första greken i kassan säger är "Tjena SK" haha kanske inte så skoj för er som inte förstår och e rädd för att jag inte tänkr skriva det heller haha men det är KUNGLIGT! Ja rykten sprids som en eld här i stöten!

Aja nu ska ja duscha och klä på mig, sitter och är helt blöt i stjärten efter en dag i backen! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hahahahha, men bra att man kan läsa en tredjedel för att det sitter en tröja i mitten;) Hälsa Stöten från mig, du är ju granne med Malung nu! Jag kan hälsa bergen från dig:D

2009-01-12 @ 05:29:28
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0