Oslo here i come!

Då är det spikat, nu drar jag till oslo! Som så många andra men vad gr det?
På fredag eller lördag stiger jag på bussen som tar mig förhoppningsvis till ett nytt riktigt TREVLIGT kapitel i mitt liv. Har svårt att tänka mig att de kan bli annat med folksen som redan finns där borta i Norgeland. 
Åker dit utan jobb, men vad som sägs runt omkring ska det inte bli alltför svårt att få ett jobb där. Men den är iaf det första jag ska ta tag i! Boendet blir hos min Kära vän Erik till en början och faktiskt förhoppningsvis för hela vistelsen!
So Long dudes!
En bild från ett besök i oslo för många år sen på mig!
I Voldslökka parken i osli

Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

LÄNGTAR! :)

2009-01-19 @ 22:03:24
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0