Micke P och jag... Sååå ett.

Yes hemkommen från en knapp vecka uppe i stöten! Det var med tunga steg jag gick till bussen i den 27 gradiga kylan i förmiddags. Men jag lämnade kvar mina sängkläder så nu måste jag ju tillbaka. Sökte till och med jobb där idag, får se hur de blir med det!

Dagen: Buss genom hela sälenfjällen, tåg från malung och hem. Var till mormor och tjattrade lite, hem och käkade med hela familjen plus sys karl, trevligt trevligt. Och vi avslutade kvällen med att se filmen Mothman som gick på fyran! den var bra ända tills slutet!

Nu till det viktiga i detta inlägg. Jag har snackat med Mikael Persbrandt! Kanske inte på det mest glamorösa placet men ett livsviktigt ställe ändå. Det var nämnligen i ICA kön, för äta bör man... Han sa några välvalda ord som jag svarade minst lika propert på!

Nu blire bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0