Back in byn.

Idag tog jag bussen och tåget tillbaka till Dala-Järna från Sälen via Malung (hmfff).
När jag kom hem tog jag och ringde upp en chef för en skidbod i stöten. Jag frågade om de eventuellt skulle behöva någon ny personal. Svaret blev att han precis ersatt en tjej som ska sluta i förrgår. Damn it. För seg.
Det var i princip det enda stället jag ville jobba på då matesen med jobbade där. Nu tror jag inte jag har något mer att hämta i Sälen då det inte går att skata där heller.
Är det oslo som johan åker till nästa vecka kanske? Mycket, MYCKET möjligt om ingen lägger fram något annat för jag är väldigt lätt övertalad! ( kom med förslag om varma länder).
Vad har jag att hämta i Oslo då? Jo en GRYM stad, sjukt sköna kompisar där, går att skata även nu i vintertid och i vår/sommar finns det GRYMMA spots där så, finns ju lite fördelar! Men jag ska tänka ett par dagar till faktiskt och låta mamma och pappa ta hand om mig!

Jag tycker det var trevligt att bjuda på mina favorit låtar just nu så jag fortsätter!


Kommentarer
Postat av: martin

ööö ja kanske kan styra jobb i mitten på feb

2009-01-16 @ 20:51:40
Postat av: Emilie Göransson

KOM KOM KOM!!

tihi.

2009-01-17 @ 03:30:44
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/
Postat av: anabanana

du kan dessutom åka snowboard på väldigt nära håll och så kan jag få komma och hälsa på dig! :D

2009-01-17 @ 17:43:43
Postat av: Anonym

kom med förslag om varma länder - Du vet ju vart du ska redan - Bali!



//T

2009-01-18 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0