Working class hero!

DÅ var stenen i rullning. och 2 dagar på nya jobbet har redan gått. Dock inte satt igång helt riktigt, men förberedd att börja ringa imorgon bitti. Har under 2 dagar fått säljkurs och även en del marknadsföring. Har fått det mestadels av min chef som är helt fantastiskt duktig på det han gör, en RIKTIG säljare som skulle kunna sälja vad som helst. Dock säljer han inget utan bossar, lär upp och pushar en.
Idag har jag "propsat" dvs letat upp företag jag skall kontakta imorgon. finns ju en hel del men inte alltför lätt ändå kan ja lova. V får se hur det går imorgon! Och jag hoppas jag kommer gilla det!

Annars sitter jag och väntar på att kyllingen ska tina upp så jag kan fixa kllingsalad till familjen här hemma. Ska bli gott gott, senare en springtur på Bislett stadions löparbana under tak.

Veckans höjdpinkt är möjligen att vi ska på Dead Prez imorn, det ska bli sjuuukt grymt alltså! 
Eller så alla hjärtans dag som kommer firas utan någon käresta haha.

Kommentarer
Postat av: Tove

Vi kan vara varandras käresta på avstånd å låssas, haha

2009-02-11 @ 01:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0