Vilken dag...

Vaknar upp och hör viktor städa loss, och jag frågar vad klockan är. svaret blev halv tre. oj då vare dags att gå upp!
Igår kväll var vi över till Markus och hans flickvän på födelsedags fest. den var sjukt soft men spårade vid ett par tillfällen. Drog iaf hem bland de sista därifrå, jag viktor och simon och somnade in här hemma. och som jag skrev tidigare så började söndagen rätt sent. 
Och vi skulle ha skatat igår men då fick vi förhinder så vi skulle skata idag istället på kvällen.
Vid 6 kanske kommer jag på att jag får lov att jobba, buhuuuuu, en kvart senare ringer Martin och säger att de är dags att skata :(
SÅ ingen skate alls denna vecka. sjuuukt tråkigt och antar att det inte blir någon dessa kommande veckodagarna heller.
Men men, nu blir det att somna in till lite skön musik i sängen, en av låtarna blir denna!

Skulle dock haft covern med Lilly Wood & the prick men den fanns ej på tuben så här är orginalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0