Mustach sjuk.

Andra omgången av mustachodlingen! haha.
För typ ett år sedan så hade jag odlat en liten mustach för de va häftigt tyckte ja! Dock har jag lite för ljus skäggväxt så fick lov sminka den för att den skulle bli cool, Men jag kände mig lite gay faktiskt så tog bort den.
Men nu gör jag ett nytt försök och hoppas på att min mustch växt blivit mörkare! annars ryker den direkt!
där hade vi den förra ja, sedär...

Annars är jag hemma och är sjuk idag.. mådde inge bra alls inatt, men imorse när jag vaknade var det ok. Gick till jobbet och efter 10 mins fick jag lov gå hem. helt väck i huvet och illamående och en väldigt orolig mage. Jag blev nog den 3 dje i ledet i detta hus som har denna bakterie haha! men men, kom jobba lite hemifrån iaf så ska göra det när jag samlat krafter!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bästa mustachen!!!

2009-02-17 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0