måndag...

Då var den nya veckan igång! kunde börjat bättre på jobbet, men har grundat en hel del så detta ska nog gå fint!
Annars så ska jag snart käka sallad sen ev hämta lite stuff från sverige, sedan ta en löparrunda i bislettstadion!
Från paketet från Swe får jag äntligen min fantastiska mössa. Letade genom hela oslo efter en liknande, men fanns ej att få tag på. Så beställde en från junkyard till mor o far som sedan fixade hit den! Köpte den btw med presentkort från min kära syster!! Och påtal om min syster fick jag ett brav på posten idag av henne. alla hjärtans dag kort som fick mig att le brett och stort!
Annars är Erik i sverige i några dagar och vi saknar honom redan.
Yeah yeah nu blire keeeek!
solong 
(mössan)



Kommentarer
Postat av: Johan Lindström

Carl Wennberg aka. Sveriges snyggaste man, på bilden alltså.

2009-02-21 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0