Fredagspils!

Ja fredagspils verkar vara det enda som driver det här landet till en ny arbetsvecka.
Det enda de nackar om hela veckan är den legendariska fredagspilsen och jag vet inget jobb här som INTE har fredagspils... Det vill säga att efter jobbet på fredag går kollegorna på en pub för att bli bjudna på öl av företaget! Det tackar iaf inte jag nej till! Dock blev det lite struligt idag....

Kom till jobbet 07.55 och märker att systemet är nere för andra gången denna vecka... Vi startar dagen med kurs so alltid i princip! sjukt seriöst, värt och intressant! som en skolklass! vi lekte charader haha och systemet funkade inte vi 09.30 och chefen meddelar att vi kan få gå hem.
Jag sitter kvar lite för att få igenom ett sälj men utan resultat. Kliver ut i den -10 gradiga kylan och kommer på att jag inte har nyckel in hem, Så planen att ut och löpa innan fredagspilsen sprack. In till the main city och kikade runt och tillbaka till jobbet, Mina 2 chefer var kvar och systemet hade gått igång. så jag sitter där ensam säljare och jobbar på och får iväg ett avtal! vilket imponerar på mina chefs och medarbetare. vid 2 kommer jag hem då erik med kommer hem. Vi storstädar och sen var det dags. 16.00 EXAKT skulle vi samlas för fredgapilsen. blev bjuden på 5 bärs av företaget och köpte en själv och klockan var 19.00 men kändes som 23, då jag beslutade att gå hem då de andra gick hem osv.

Väl hemma åt ja en pizza , en del chips och kola och såg Naken med erik och PANG så mår jag sjuuukt dåligt haha kräkfärdig o allt och här sitter jag. aja vi laddar för imorn iaf!
Nu blire chillin!
Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0