First day at work

Om 20 mins ska jag börja gå till nya jobbet för första gången. Börjar med en 3 dagars kurs/introduktion och jag hoppas på succes för då rullar degen in bra kan ja lova, Jag hoppas på en sjukt sköna arbetskamrater, Då jag var där på intervju var det i princip bara unga som jobbade där så hoppas de är schyssta med! Chefen skulle tydligen vara heeeeelt grym enligt de som jobbade där, så vi hoppas så då!
Annars idag så ska vi på en till arbetsintroduktion faktiskt! Jag erik och Viktor skall till Nydalen för ett promotions jobb som man kan ha till ekstraknäck samt ett sjukt soft jobb. Glida runt på events och bjuda på gratis produkter! Yeah yeah nu ska jag ta och dra mig snart!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0