Doin my own dang

Hej hopp gummi avlopp. Denna dag har inte varit alltför aktiv. gck upp vid 10 för att söka jobb. satte fram till typ 3 och sökte, mailade, sökte o mailade till bemanningsföretag och så vidare. FÅr se om jag får några svar imorgon, men ska iaf fortsätta söka loss på nätet en dag till sen ger jag mig på butikerna på plats!
Men när jag var klar så såg jag iaf på 7 avsnitt av Heroes, tvättade, lagade mat, och städade lite. Viktor kom hem och vi kollade på Taken som förövrigt var en grym film!
Men nu sitter jag här och läser om hur THE fotbollsmötet idag som blev mållöst och inte minst Zlatan då, och glider runt på thw world wide web.
Annars så är jag sjukt stokad på att jag INTE kommer sitta och ringa runt hela dagarna till företag, så här kommer en låt på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0