Shoppingspree

Igår drog ja o min vän Roger till Borlänge för att eventuellt shoppa lite på Tuna tutten. Det eventuella blev ett faktum. Gick först in på Carlings där de generöst hade halva priset på alla jackor till min stora förtjusning. Hittade genast en läderjacka jag blev såld på. Dock är det kanske inte riktigt min stil men ja tycker de e skitsnyggt så vafan. Hängde undan den för att fundera lite.
Vi hoppade vidare i Kupolen och hamnade på Stadium där min VÄLDIGT snälla vän o föredetta arbetskollega Pär jobbade. Skulle in o kolla en ny snowboard och visst fanns den där. Med några enkla sköna ord som "ja det funkar" så slog ja till och köpte nytt brett för iår. Its AWSOME!

Drog sedan ner på Carlings igen o kände att fan va ja bränt pengar men ja vill ha den så badly så vafan, blundae och drog kortet på varan som inte hade köp eller bytesrätt.
En del pengar fattigare men ack så mycke lyckligare. Och enligt mig o Roger kommer ja tjäna in jackan under en timme i helgen haha!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0