What a beautiful day!

Ohoo vaknar upp av steffe som ringer och är på hugget käkar fruksot och ser då en dam skrapade fram min dröm... nämnligen triss hon har i skrivande stund bara skrapat åren, det blev bara 10 år frågan är hur mycket hon får i månaden sen bara.
fatta vad gött att vinna 25 000 i månaden i ca 20 år. Då hade jag flyttat till Bali DIREKT kan jag säga, för att sedan leva 15 år i Barcelona. Men för att lyckas med min dröm är det nog att börja köpa trisslotter...

Ja vad upp idag? Jo  idag äre Seafun Open i Gävle, alltså skatetävling och vi är ett gäng som ska dit och et par 3 som ska vara med, kommer bli sjukt kul med mycket folk hoppas jag. Det blir nice! Så har ni vägarna förbi så kom till parken i hamnen någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0